Toimitus- ja tilausehdot

Toimitamme paketteja ainoastaan Suomen valtion alueelle (poislukien Ahvenanmaa)

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, POP-pankki, Säästöpankki, Oma säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, Mobilepay sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksut Visa, Visa Electron, American Express tai MasterCard -korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron, American Express tai MasterCard -korteilla, Chez Marius Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron, American Express tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puh. +358 600 41005

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusehdot

Tilausten nouto Helsingin myymälästä ma-pe klo 10-18 ja la klo 11-15 välisenä aikana 0 €.
Kun tilauksesi on noutovalmiina myymälässämme, ilmoitamme teille siitä sähköpostilla. Säilytämme noutotilauksia myymälässä 1kk ajan, jonka jälkeen pidätämme oikeuden perua kaupan ja palauttaa rahat asiakkaalle. 

Lähimmästä postitoimipaikasta noudettava eli nk. Economy 16 -postipaketti 6,90 € (sis. alv 24 %).
Yli 50 € ostokset toimitamme veloituksetta lähipostiisi.

Kotipaketti tuodaan ovelle, hinta on 12 € (sis. alv 24 %). Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. Posti sopii vastaanottajan kanssa ennakolta sopivan toimitusajankohdan. Yli 100 € ostokset toimitamme veloituksetta kotiovellesi tai työpaikalle.

Postipaketeista järjestelmämme lähettää teille Postin seurantakoodin jonka avulla voitte seurata paketin kulkua postin sivuilta.

Tilattujen tuotteiden määrä tai koko eivät vaikuta postituskulun suuruuteen, vaan hinta on kiinteä, riippumatta tilauksen koosta tai tilattujen tuotteiden määrästä. Toimitamme ainoastaan Suomen valtion alueella.

Kuljetusvaurioiden ja viallisen tuotteen kohdalla ota yhteyttä verkkokauppa@chezmarius.fi tai puh. 040 19 55215 arkisin klo 10-18.

Hyvitämme viallisen tuotteen tai lähetämme uuden tilalle. Huomaathan, että ilmoitus viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän aikana sen vastaanottamisesta.
Toimituksen saavuttua neuvomme tarkistamaan että tavarat/laatikko ovat ehjät. Jos näin ei ole, varmistathan että kuljettaja kirjaa vahingon, jonka jälkeen voit kieltäytyä toimituksen vastaanottamisesta.

Käyttämättömillä ja alkuperäisissä pakkauksissa olevilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, ota ensin meihin yhteyttä ja tarkista palautusoikeutesi. Näin vältytään molemminpuoliselta vaivalta ja varmistetaan vaivattomin palautusprosessi. Palautuksen pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Chez Marius Oy ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta. Tuotteille ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta tilattu.

Paketin noutamatta jättäminen postitoimipaikasta ei ole asiakaspalautus. Veloitamme 12 € käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu Postin antaman säilytysajan puitteissa. Noutamattomien pakettien peruutuksista emme hyvitä postikuluja.

Otathan myös huomioon jos olet tilanut/ohjanut pakettisi pakettiautomaattiin ja se on täynnä, niin Posti ohjaa pakettisi lähimpään postitoimipaikkaan.

Jos verkkokauppamme käytettävyydestä, ostamisesta tai tuotteista herää kysymyksiä, vastaamme niihin mielellämme sähköpostitse verkkokauppa@chezmarius.fi tai puhelimitse arkisin klo 10-16 numerossa 040 19 55215